מרץ.28

מנהל מחלקת התמיכה הטכנית

בחודש ספטמבר 2011 חזרתי אל מחלקת התמיכה בתור מנהל המחלקה, התפקיד היה מאתגר ומורכב במיוחד וכלל ניהול המחלקה הגדולה ביותר בחברה (תשעה אנשים בשיא), טיפול בדומיינים של החברה ושל לקוחותיה, עדכון והוספת הסברים לאתר היעודי של מחלקת התמיכה, יצירת וצילום סרטוני הדרכה שנכנסו לאתר וביצוע עדכוני תוכן באתרי החברה השונים.

LiveCity

מרץ.28

מנהל תיקי לקוחות

לאחר תשעה חודשים בתפקיד תומך טכני, קודמתי ועברתי אל מחלקת המפיצים של החברה, במסגרת התפקיד הייתי אחראי על גיוס מפיצים חדשים (מפיצים הם בעלי עסקים המשתמשים במערכת LiveCity תחת המיתוג האישי שלהם), טיפול במפיצים קיימים, יעוץ עסקי למפיצים ומתן עזרה בהקמת אתרי הלקוחות שלהם תחת המערכת.

LiveCity

מרץ.28

תמיכה טכנית

במשך תשעה חודשים עבדתי כתומך טכני, במסגרת התפקיד סיפקתי תמיכה לאלפי לקוחות LiveCity באמצעות מייל, טלפון וצ'ט. במסגרת התפקיד הסברתי ללקוחות כיצד לתפעל את המערכת, איך לבצע בה שינויים נפוצים וכיצד לבנות את האתר שלהם בצורה האופטימלית ביותר.

LiveCity